(Let op! Hier zijn twee recensies, eentje met en eentje zonder spoilers, welke het is staat er boven vermeld!)

Informatie over het boek:
Auteur: Nicole Deese
Genre: Roman
Uitgeverij: KokBoekencentrum
Aantal bladzijden: 383
ISBN: 9789029730044

Na jaren van daten heeft lerares Lauren Bailey zich er uiteindelijk bij neergelegd dat ze single is. Nu hoeft ze zich alleen nog maar te focussen op haar nieuwe droom: moeder worden. Ze is er klaar voor een kind te adopteren, en zonder moeite zegt ze toe de komende twee jaar niet meer te daten. Alle aandacht is voor het kind. Maar dan speelt er een onvoorziene complicatie op: Joshua Avery.
Joshua werkt als invalleerkracht op Laurens school. Met zijn passie voor onderwijs en zijn overrompelende charme, laat hij Laurens hart sneller kloppen. De connectie tussen hen is niet te ontkennen. Hierdoor komt Lauren voor een moeilijk keuze te staan, waarmee ze niet alleen Joshua’s hart, maar ook haar eigen hart zal breken.

Wat vond ik ervan?

Spoilervrij:

Voor mij is een goed boek, een boek dat wat met je doet, alles wat ik vinden wil van Nicole Deese is een boek dat absoluut wat met je doet, het heeft mij meermaals tot tranen geroerd. Het verhaal begint bij Lauren die om haar grote wens te kunnen verwezenlijken, het adopteren van een kindje als alleenstaande moeder geen relatie kan aangaan, ze heeft voor het adoptiebureau een contract getekend waarin dit een eis is, deze "reis" moet ze alleen maken.

Hier is ze vastbesloten in, tot Joshua op het toneel verschijnt, hij valt tijdelijk in voor een van haar collega's. Hij maakt dingen in haar los die zij nooit voor mogelijk had gehouden. Maar het kan niet, mag niet, toch? Of... Is er misschien toch een kansje dat hun ontluikende liefde kans van slagen heeft? Wanneer ze het moeilijk heeft is het Joshua die er voor haar is.

Dit boek heeft me vanaf de eerste bladzijde geraakt, dit boek lees je niet, dit boek voel je... Je voelt de emoties, Je voelt de humor en je beleeft Lauren haar reis.

Dit is een boek wat heel pakkend geschreven is, ik werd helemaal meegezogen in het het verhaal. Dit is een boek wat je bij zal blijven en wat ik zeker nog een keer ga pakken om te herlezen!

Wat vond ik ervan?

Met een paar mogelijke spoilers!

Voor mij is een goed boek, een boek dat wat met je doet, alles wat ik vinden wil van Nicole Deese is een boek dat absoluut wat met je doet, het heeft mij meermaals tot tranen geroerd.

Het verhaal begint bij Lauren die om haar grote wens te kunnen verwezenlijken, het adopteren van een kindje als alleenstaande moeder geen relatie kan aangaan, ze heeft voor het adoptiebureau een contract getekend waarin dit een eis is, deze "reis" moet ze alleen maken. Hier is ze vastbesloten in, tot Joshua op het toneel verschijnt, hij valt tijdelijk in voor een van haar collega's.

Hij maakt dingen in haar los die zij nooit voor mogelijk had gehouden. Maar het kan niet, mag niet, toch? Of... Is er misschien toch een kansje dat hun ontluikende liefde kans van slagen heeft? Wanneer ze in de put komt te zitten omdat door een fout in het systeem het jongetje wat ze zou gaan adopteren toch naar een ander gezin gaat is het Joshua die er voor haar is.

Ze geeft eindelijk toe aan haar gevoelens Joshua maar dan krijgt ze een telefoontje dat er een meisje is wat perfect bij haar zou matchen, en wordt alles wat ze zo graag wil, en Joshua, en moeder worden van een weeskindje onmogelijk... Welke keuze moet ze maken, om het een te kunnen aangaan zal ze het andere moeten laten gaan. Dit boek heeft me vanaf de eerste bladzijde geraakt, dit boek lees je niet, dit boek voel je...

Je voelt de emoties, Je voelt de humor en je beleeft Lauren haar reis. Dit is een boek wat heel pakkend geschreven is, ik werd helemaal meegezogen in het het verhaal. Dit is een boek wat je bij zal blijven en wat ik zeker nog een keer ga pakken om te herlezen!

We willen de uitgeverij graag bedanken voor het vertrouwen en het recensie exemplaar!

Foto van onze bookstagram: @thereadingtwinsnl