Auteur: Kelly Moran

Uitgever: A.W. Bruna Uitgevers

Bindwijze: paperback

ISBN: 9789400515192

Prijs: €15,99

Dit is waar Wildflower Summer: In Jouw Armen over gaat:

een eindeloze hemel, besneeuwde bergtoppen die glinsteren in de zon, wilde bloemenweides. Dit is wat Nate Roldan verwacht te zien als hij aankomt bij de Wildflower Ranch. Tegelijk weet hij zeker dat hij hier niet thuishoort. Met zijn motor en tatoeages is hij als een lelijke olievlek op deze prachtige, vredige plek. Maar dat lijkt Olivia Cattenach niet te deren. Nate is hier voor haar. Hij heeft Olivia’s broer voor hij stierf beloofd voor haar te zorgen. En Nate wil deze belofte nakomen. Ook al kost het hem zijn hart…

Dit is wat ik van Wildflower Summer: In Jouw Armen vond:

De redwood-ridge serie van Kelly Moran is echt een van mijn favoriete series ooit, dus toen ik hoorde dat er een nieuw boek van haar in het Nederlands zou verschijnen wist ik meteen dat ik hem hoe dan ook zou gaan lezen!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meteen in het verhaal zat, ik moest er echt even inkomen. dit duurde een x aantal hoofdstukken en toen ik eenmaal in het verhaal zat kon ik het boek haast  niet meer wegleggen, ik wilde gewoon weten hoe het verhaal verder ging.

Olivia en Nate zijn fijne personages om over te lezen, met beide hun imperfecties. ook worden hun emoties goed overgebracht, je kan als lezer echt voelen wat zij voelen, hierdoor krijgen de personages meer diepgang en zijn ze ook nog eens realistisch. daarnaast zijn de bij personages ook hartstikke tof om over te lezen, en ook de band tussen de personages op de ranch is heel mooi om over te lezen, ze zijn allemaal echt heel close met elkaar.

Kelly Moran heeft een heel fijne, beeldende en gedetailleerde schrijfstijl. daarnaast is haar schrijfstijl ook nog eens erg toegankelijk, waardoor het verhaal heel vlot wegleest. Daarnaast is het boek geschreven in een hij/zij perspectief, wat ik persoonlijk erg prettig vind lezen omdat je voor mijn gevoel meer van beide hoofdpersonages krijgt te zien. Ook de korte hoofdstukken dragen mee aan het vlotte tempo in het verhaal.

Er zat een goede balans tussen romantiek en spanning in het verhaal, het is niet alleen maar kleffe liefde, maar dus tegelijkertijd ook nog eens hartstikke spannend! Dit samen zorgde ervoor dat ik door wilde blijven lezen.

Al met al vond ik In Jouw Armen een mooi, rauw en emotioneel verhaal, waar ik van heb genoten!

Als jij fan bent van een mooi romantisch verhaal met een vleugje spanning, dan is dit zeker een aanrader voor jou!

beoordeling: 4 / 5