Uitgever: Harper First

Bindwijze: Ebook

ISBN: 9789402768695

Prijs € 7,99

Dit is waar Onder Surveillance over gaat:

Hij is de knapste rechercheur van New York. Zij wil gerechtigheid.

In Manhattans Upper East Side houden de mannen en vrouwen van de NYPD de stad veilig. Zij zijn het beste dat New York te bieden heeft. New York's Finest is een vierdelige steamy serie vol knappe mannen en eigenwijze vrouwen, met een vleugje misdaad en spannende sexy times.

Nadat zijn zusje Violet, beste vriend Nick en collega Allison de liefde hebben gevonden, is rechercheur Keith Young grumpier dan ooit. Natuurlijk gunt hij hun alle geluk van de wereld, maar alleen is ook maar alleen. Zoals gewoonlijk stort Keith zich op zijn werk. Dat is hard nodig, want de stad wordt opgeschrikt door bendegeweld. Als Keith op een avond een mysterieuze dame ontmoet, kan hij haar daarna niet meer uit zijn hoofd zetten. Wie is ze en welk geheim draagt ze met zich mee?

Ava Monroe speelt al jaren de rol van de toegewijde, beeldschone burgemeestersvrouw. Dat haar leven achter gesloten deuren heel wat minder rooskleurig is weet niemand. Zelfs haar familie niet. Alleen Keith, de knappe rechercheur die ze toevallig tegen het lijf loopt, lijkt al vrij snel door het masker van schone schijn heen te prikken. Hij is charmant, attent en aantrekkelijk en daarmee alles wat ze nooit heeft gekend. Kan ze hem vertrouwen? En belangrijker nog: kan hij haar helpen om gerechtigheid te bereiken?

Dit is wat ik van Onder surveillance vond:

Een paar weken terug begon ik met het lezen van de New York Finest serie. Ik vond de eerste twee delen zo goed dat ik heel blij was toen wij een berichtje kregen of mee wilde doen aan de Blogtour van het derde deel, onder surveillance. Vandaag is het onze beurt.

Onder surveillance is nou een boek waar ik nu, nu ik hem een tijdje uit heb en veel positiever op terugkijk dan toen ik hem net dicht sloeg. Dit komt omdat het verhaal even tot mij door moest dringen.

Daniëlle Carson heeft een heel fijne en beeldende schrijfstijl. Net als bij de eerste twee delen in de serie zat ik vanaf de eerste bladzijde in het verhaal. Ik las het boek ook nog eens in één zit uit; het was simpelweg te spannend om weg te leggen. Ik denk dat dit deel de spannendste van de drie is, op een andere manier dan de eerste twee delen.

De personages waren echt ontzettend goed uitgewerkt en voelden levensecht aan. Je voelt als lezer zijnde echt met Ava en de lastige situatie waarin ze zich bevindt mee. Ook is het leuk om meer over keith te lezen, aangezien je hem al wat uitgebreider kent dan Ava. Ik moet eerlijk toegeven dat ik normaal gesproken niet de grootste fan van Forbidden Romance ben, maar bij dit boek was ik de hele tijd vanaf de zijlijn aan het juichen voor Ava en Keith. Juist dat het een Forbidden Romance was maakt dit verhaal zo krachtig.

Het boek bevat wel de nodige steamy scènes, dus als dat niet jouw cup of tea is, dan is dit misschien niet het juiste boek voor jou.

De spanning was op meerdere momenten om te snijden en vooral Ava maakt hierdoor de nodige ontwikkeling door. Tijdens het lezen had ik het eerst niet eens echt door, maar in dit verhaal zitten een aantal hele belangrijk onderliggende thema's, zoals het voor jezelf leren kiezen verstopt.  juist op deze manier zijn deze thema's niet te prominent aanwezig. Het zit nu met een mooie balans verweven in de spanning en romantiek

Al met al heb ik ontzettend genoten van dit derde deel in de New York Finest serie! Als jij van forbidden romance en spanning houdt dan is dit een must read voor jou!

Beoordeling: 4 /5