Ik ben je niet vergeten - Christina Lauren || Recensie

Bindwijze: paperback

Aantal bladzijden: 320

IBSN: 9789401609883

Uitgever: Xander Uitgevers B.V.

Aantal gegeven sterren: 3,5

Allereerst, bedankt Xander Uitgevers voor het vertrouwen, en het recensie exemplaar van Ik ben je niet vergeten!

Macy Sorensen heeft haar leven goed op orde. Ze staat op het punt te trouwen als ze onverwacht haar eerste en enige echte liefde na jaren weer tegen het lijf loopt. Ooit kon ze met haar vroegere buurjongen Elliot Petropoulos haar diepste geheimen delen. Hij was alles voor haar. Tot die ene noodlottige avond… Na die avond hebben ze elkaar nooit meer gezien of gesproken. Elliot heeft nooit geweten waarom Macy hem niet meer wilde zien. En hij heeft nooit de kans gekregen zijn kant van het verhaal te vertellen. Macy heeft zich al die jaren nooit meer echt zichzelf gevoeld, zoals ze dat bij Elliot kon. Ze verloor in één klap haar geliefde en haar beste vriend. Kunnen Elliot en Macy die gemiste tijd én kansen nog inhalen?

Ik (Danique) hou over het algemeen echt van romans, dus ik was super enthousiast om ‘ik ben je niet vergeten’ te gaan lezen. Het boek las echt supermakkelijk en snel weg, ik had hem binnen een dag uit! Ik zat meteen in het verhaal van Macy en Elliot. Over het algemeen vond ik dit ook echt wel een leuk boek. Wat me soms wel stoorde was dat je elk hoofdstuk wisselde van heden en verleden. Als ik dan net in het verleden zat, en daar meer over wilde weten, ging je weer terug naar het heden. Maar dit zorgde er aan de andere kant ook wel weer voor dat je juist door wilde lezen tot het volgende hoofdstuk van het verleden. Wat ik ook fijn vond is dat het niet allemaal te snel ging. Soms heb ik namelijk het gevoel bij romans dat alles te snel gebeurt, en dat was hier absoluut niet zo. Wel gebeurden er soms voor mijn gevoel onrealistische dingen in het verhaal, zoals hoe Elliot het Nummer van Macy kreeg. Al met al vond ik ‘Ik ben je niet vergeten’ en leuk boek, met een paar ergerpuntjes, en daarom geef het boek 3,5 sterren.