Auteur: Courtney Walsh

Uitgever: Kok Boekencentrum

ISBN: 9789029732505

Prijs: €22,99

Dit is waar Dans met me over gaat:

Een zomerse feelgoodroman over rouw, vergeving en… ballet

In ‘Dans met me’ van Courtney Walsh komt de succesvolle ballerina Charlotte Page in het kustsplaatsje Harbor Pointe wonen om de dansstudio van haar beste vriendin Julianna over te nemen, die kort daarvoor is overleden. Het verlies van haar vriendin is een zware klap voor Charlotte, maar ze geeft haar carrière graag op om Julianna’s droom voort te zetten.

Al snel loopt Charlotte Julianna’s broer Cole tegen het lijf. Sinds Coles hart is gebroken wil hij niets meer weten van de liefde. Kan Charlotte hem op andere gedachten brengen?

‘Dans met me’ is het vierde deel in de serie ‘Harbor Pointe’, maar kan ook als op zichzelf staande roman gelezen worden. De eerdere delen zijn ‘Kijk omhoog’, ‘Pak mijn hand’ en ‘Vang me op’.

Dit is wat ik van Dans met me vond:

Dans met me van Courtney Walsh, alweer het 4e deel in de Harbor Pointe serie. En ook al is het een serie, alle delen zijn heel goed afzonderlijk te lezen.

Omdat ik de andere drie delen al had gelezen, en er ontzettend van genoten had, was ik reuze benieuwd naar dit 4e deel. En het heeft me absoluut niet teleurgesteld. Vanaf de eerste bladzijde wordt je in het verhaal gezogen, je wordt echt in de levens van Charlotte, een prima ballerina, en Cole de plaatselijke football coach van Harbor Pointe getrokken, vroeger heeft Charlotte Cole al eens ontmoet en werd ze meteen "geprikkeld" door Cole, de broer van haar beste vriendin, Door het tragisch overlijden van haar beste vriendin komt Charlotte in Harbor Pointe terecht, en leert ze Cole kennen, hij (her)kent haar echter niet. En moet in het begin niets van haar weten. En hij heeft net als Charlotte de nodige hindernissen te overwinnen.

Sowieso kan ik als advies geven dat wanneer je dit boek gaat lezen je moet zorgen dat je tissues bij de hand hebt want die ga je absoluut nodig hebben. Ook in dit deel heeft Courtney Walsh de gevoelens van de personages heel goed vast gelegd, en het is zo mooi geschreven dat je je zo in Harbor Pointe waant en je je deel voelt van het verhaal. Je voelt wat ze voelen, en ik heb regelmatig een traantje moeten wegpinken.

Ik ben echt fan van de schrijfstijl van Courtney Walsh en de Harbor Pointe serie is absoluut een van mijn favoriete feelgood series! Ik hoop ook echt dat er nog meer delen zullen volgen want ik kan er echt geen genoeg van krijgen!

Beoordeling: 5/5