Vang me op Courtney Walsh

Achterflap

Een ontroerende feelgood over nieuwe kansen terwijl je leven op zijn kop staat.

‘Vang me op’ van Courtney Walsh is het diepgaande derde deel in de Harbor Pointe-serie over een ingrijpende ziekte en de kracht van genade. Carly en Josh waren elkaars eerste liefde. Maar na de geboorte van hun zoontje Jaden ging het mis tussen hen. Josh verliet Harbor Pointe en liet Carly achter als alleenstaande moeder. Wanneer Jaden zestien jaar later ernstig ziek wordt, besluit Josh terug te keren en er alles aan te doen om Jaden een kans te geven beter te worden… en om Carly te laten inzien dat hij nu een andere man is dan toen.

Dit derde deel uit de Harbor Pointe serie is wederom een heel mooi boek, het is ook prima los te lezen.
Het verhaal neemt je mee in het leven van Carly Collins en haar zoon Jaden. Carly is een alleenstaande moeder, en zorgt al van af zijn geboorte 16 jaar geleden alleen voor hem, contact met zijn vader heeft ze niet, en Jaden sinds een poosje wel.
Maar dan wordt Jaden onwel en komen ze er achter dat Jaden een ernstige aangeboren hartritmestoornis heeft, Carly moet nu wel contact opnemen met Josh Dixon, de vader van Jaden. En tot haar grote verbazing laat hij alles vallen en komt direct naar Harbor Pointe. Voor het eerst sinds 16 jaar staat Carly oog in oog met Josh, Josh die wegging uit Harbor Pointe en waar niemand ooit wat van verwacht had, is uitgegroeid tot een succesvolle ontwikkelaar van verschillende apps.
Door Jaden zijn ziekte zijn ze gedwongen om met elkaar om te gaan, Josh zijn gevoelens voor Carly zijn nooit verdwenen, maar hij was overtuigd dat hij haar niet verdiende.
Carly dacht totaal geen gevoelens meer te hebben voor Josh nadat hij er 16 jaar geleden van door was gegaan. Maar is dat ook wel zo?
Het verhaal neemt je mee in het heden en verleden van de levens van Carly en Josh. Is er nog een toekomst voor hun samen? En kan Jaden zijn toekomstdroom als professioneel skiër waarmaken ondanks dat zijn arts zegt dat hij die kan vergeten? Ze laten het er niet bij zitten en gaan opzoek naar andere oplossingen, ook al heeft dat verstrekkende gevolgen. Het verhaal is zo pakkend geschreven dat je hun gevoelens/emoties bijna zelf beleeft. Ik heb van de eerste tot de laatste bladzijde genoten van dit boek, en vond het zelfs ontzettend jammer dat het uit was! Het is een absolute aanrader voor iedereen die van Feelgood romans houdt! Ook beide voorgaande delen zijn absolute aanraders!